«Бути готовим до школи – не означає уміти читати, писати і рахувати.
Бути готовим до школи – означає бути готовим усього цього навчитися».
Л. А. Венгер, дитячий психолог.
НВК №14 З ЗАДОВОЛЕННЯМ:
- зустрічає кожну дитину у своїх стінах;
- створює умови для розвитку особистості шестирічного малюка, надає йому допомогу і підтримку у випадку ускладнення в навчанні і спілкуванні з товаришами;
- проводить консультативну і просвітницьку роботу з батьками першокласників, спрямовану на ознайомлення дорослих з основними завданнями і труднощами первинної адаптації, методикою спілкування і допомоги дітям.
Наше завдання —
пробудити, полегшити, розвивати внутрішні сили малюка, створити позитивний емоційний клімат в групі однолітків, в якій дитина розкриється, розквітне, як особистість.
В 2016/2017 навчальному році радісно зустрінуть першокласників вчителі початкових класів Стефанюк О.Є., Гвоздій І.О., Владишевська С.В., Закальська Р.В.
|
Кредо Стефанюк Олени Євгеніївни: «Життя – це бумеранг. До того все ведеться: Що віддаєте, те і повернеться!» |
|
Кредо Гвоздій Ірини Олегівни: «Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися, розквітнути.» |
|
Кредо Владишевської Світлани Віталіївни: «Кожна дитина має свій неповторний дар, який потрібно помітити, віднайти, відшліфувати. І тоді він засяє, заіскриться коштовним діамантом.» |
Кредо Закальської Раїси Василівни : «Найважливіше у педагогічній діяльності – це гармонія у стосунках з учнями, їх батьками та колегами, постійний творчий пошук і самовдосконалення.» |
Що необхідно робити, щоб вступ до школи і подальше навчання були успішними?
- Майбутній школяр «починається» з позитивного ставлення до школи, бажання вчитися, прагнення до знань. Величезну роль у виявленні такого ставлення відіграють правильне уявлення дітей про навчальну працю та шкільне життя. Роботу у цьому напрямку батькам треба будувати на перспективі радісного очікування дня, коли малюк стане школярем.
- Прагнення йти до школи живиться передусім пізнавальною спрямованістю дошкільника, яка розвивається на основі властивої дітям допитливості, переживати почуття задоволення від набутих знань, радості й захоплення від виконання інтелектуальних завдань.
- Шановні батьки, систематично сприяйте нормальному фізичному розвитку свого малюка, виробленню санітарно-гігієнічних навичок, умінь самообслуговування і побутової праці.
- Шестирічне дитя може скільки завгодно добре бути підготовленим до школи в плані загальної освіти і розвиненого інтелекту, але не варто випускати з уваги його психофізичного стану. Адже школа - це дисципліна, сидіння за партою тривалий час, строгий режим уроків, спілкування з вчителями, учнями. Чи готове до цього ваше маля? У школі він не зможе робити лише те, що йому подобається і стільки, скільки йому хочеться.
- Забезпечте дитині позитивний емоційний комфорт. Пам'ятайте, що щасливі діти краще навчаються й розвиваються, швидше пристосовуються до нових умов, та й дорослі з ними набагато щасливіші.
Поради для мам і тат, що виховують малят:
- Радійте Вашій дитині!
- Розмовляйте з дитиною спокійним голосом. Для дитини Ви — зразок мовлення, адже вона вчиться мови, наслідуючи, слухаючи, спостерігаючи. Ваша дитина буде говорити так, як Ви. Малюк успішніше засвоює мову тоді, коли дорослі слухають його, спілкуються, розмовляють. Виявляйте готовність слухати.
- Щодня читайте дитині. Розучуйте скоромовки, чистомовки.
- Приділяйте дитині якомога більше часу. Саме в дошкільні роки закладаються основи впевненості в собі та успішного спілкування поза сім'єю.
- Не забувайте, що мова та мовлення краще розвиваються в атмосфері спокою, безпеки та любові.
- У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси. Поважайте її неповторність.
- Розвивайте основні лінії дошкільного дитинства — вміння слухати, бачити, відчувати.
- Допомагайте дитині розвивати дрібну моторику м'язів руки,аби їй було легше опановувати письмо.
- Забезпечуйте можливості та умови для повноцінної гри. Гра — це провідна діяльність дошкільника. Л.С. Виготський відзначав: «Чим краще дитина грається, тим краще вона підготовлена до навчання у школі».
- Допомагайте дитині осягнути склад числа. Немає необхідності, щоб вона механічно лічила до 100 і більше. Нехай рахує до 10-20, але особливо важливо розуміти і знати, з яких чисел складається 5 , а з яких — 7 тощо. Це є основою понятійного мислення, розуміння основ математики, а не механічного запам’ятовування.
- Працюйте над розвитком пам'яті малюка, його уваги, мислення. Для цього пропонується багато ігор, головоломок, задач у малюнках, лабіринтів тощо в різних періодичних та інших виданнях.
- Запровадьте в сім'ї єдиний режим і дотримуйтеся його виконання (обов'язково всі члени родини).
- Дитина повинна мати певне доручення і відповідати за його виконання.
- Необхідною умовою емоційно-вольового розвитку малюка є спільність вимог до нього з боку всіх членів родини.
Наша шкільна родина бажає, щоб школа стала для Вашої дитини джерелом радості пізнання, комфорту та успіху!