світло

тепло

вода

підтримка
У міському управлінні освіти і науки працює гаряча телефонна лінія. За потреби звертайтесь щоп'ятниці з 9.00 до 10.00 за телефоном (03849) 5-15-07. Урядова «гаряча лінія» з питань протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству щодо дітей 15-47. Інспектор ювенальної превенції Придруга Петро Омелянович, тел. 0681004892.

Інформація для батьків майбутніх першокласників

«Бути готовим до школи – не означає уміти читати, писати і рахувати.

Бути готовим до школи – означає бути готовим усього цього навчитися».

Л. А. Венгер, дитячий психолог.

НВК №14 З ЗАДОВОЛЕННЯМ:

- зустрічає кожну дитину у своїх стінах;

- створює умови для розвитку особистості шестирічного малюка, надає йому допомогу і підтримку у випадку ускладнення в навчанні і спілкуванні з товаришами;

- проводить консультативну і просвітницьку роботу з батьками першокласників, спрямовану на ознайомлення дорослих  з основними завданнями і труднощами первинної адаптації, методикою спілкування і допомоги дітям.

Наше завдання —

пробудити, полегшити, розвивати внутрішні сили малюка, створити позитивний емоційний клімат в групі однолітків, в якій дитина розкриється, розквітне, як особистість.

    

В 2016/2017 навчальному році радісно зустрінуть першокласників вчителі початкових класів Стефанюк О.Є., Гвоздій І.О., Владишевська С.В., Закальська Р.В.

 

   Кредо Стефанюк Олени Євгеніївни:

   «Життя – це бумеранг.

   До того все ведеться:

   Що віддаєте, те і повернеться!»

 

   Кредо Гвоздій Ірини Олегівни:

   «Відкрити в  кожній дитині душу творця,

   дати їй змогу пробудитися, розквітнути.»

 

   Кредо Владишевської Світлани Віталіївни:

   «Кожна дитина має свій неповторний дар,

   який потрібно помітити, віднайти, відшліфувати.

   І тоді він засяє, заіскриться коштовним діамантом.»

   Кредо Закальської  Раїси Василівни :

   «Найважливіше у педагогічній діяльності –

   це гармонія у стосунках з учнями, їх батьками та

   колегами, постійний творчий пошук і самовдосконалення.»

 

Що необхідно робити, щоб вступ до школи і подальше навчання були успішними?

  • Майбутній школяр «починається» з позитивного ставлення до школи, бажання вчитися, прагнення до знань. Величезну роль у виявленні такого ставлення відіграють правильне уявлення дітей про навчальну працю та шкільне життя. Роботу у цьому напрямку батькам треба будувати на перспективі радісного очікування дня, коли малюк стане школярем.
  • Прагнення йти до школи живиться передусім пізнавальною спрямованістю дошкільника, яка розвивається на основі властивої дітям допитливості, переживати почуття задоволення від набутих знань, радості й захоплення від виконання інтелектуальних завдань.
  • Шановні батьки, систематично сприяйте нормальному фізичному розвитку свого малюка, виробленню санітарно-гігієнічних навичок, умінь самообслуговування і побутової праці.
  • Шестирічне дитя може скільки завгодно добре бути підготовленим до школи в плані загальної освіти і розвиненого інтелекту, але не варто випускати з уваги його психофізичного стану. Адже школа - це дисципліна, сидіння за партою тривалий час, строгий режим уроків, спілкування з вчителями, учнями. Чи готове до цього ваше маля? У школі він не зможе робити лише те, що йому подобається і стільки, скільки йому хочеться.
  • Забезпечте дитині позитивний емоційний комфорт. Пам'ятайте, що щасливі діти  краще навчаються й розвиваються, швидше пристосовуються до нових умов,  та й дорослі з ними набагато щасливіші.

Поради для мам і тат, що виховують малят:

  1. Радійте Вашій дитині!
  2. Розмовляйте з дитиною спокійним голосом. Для дитини Ви — зразок мовлення, адже вона вчиться мови, наслідуючи, слухаючи, спостерігаючи. Ваша дитина буде говорити так, як Ви. Малюк успішніше засвоює мову тоді, коли дорослі слухають його, спілкуються, розмовляють. Виявляйте готовність слухати.
  3. Щодня читайте дитині. Розучуйте скоромовки, чистомовки.
  4. Приділяйте дитині якомога більше часу. Саме в дошкільні роки закладаються основи впевненості в собі та успішного спілкування поза сім'єю.
  5. Не забувайте, що мова та мовлення краще розвиваються в атмосфері спокою, безпеки та любові.
  6. У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси. Поважайте її неповторність.
  7. Розвивайте основні лінії дошкільного дитинства — вміння слухати, бачити, відчувати.
  8. Допомагайте дитині розвивати дрібну моторику м'язів руки,аби їй було легше опановувати письмо.
  9. Забезпечуйте можливості та умови для повноцінної гри. Гра — це провідна діяльність дошкільника. Л.С. Виготський відзначав: «Чим краще дитина грається, тим краще вона підготовлена до навчання у школі».
  10. Допомагайте дитині осягнути склад числа. Немає необхідності, щоб вона механічно лічила до 100 і більше. Нехай рахує до 10-20, але особливо важливо розуміти і знати, з яких чисел складається 5 , а з яких — 7 тощо. Це є основою понятійного мислення, розуміння основ математики, а не механічного запам’ятовування.
  11. Працюйте над розвитком пам'яті малюка, його уваги, мислення. Для цього пропонується багато ігор, головоломок, задач у малюнках, лабіринтів тощо в різних періодичних та інших виданнях.
  12. Запровадьте в сім'ї єдиний режим і дотримуйтеся його виконання (обов'язково всі члени родини).
  13. Дитина повинна мати певне доручення і відповідати за його виконання.
  14. Необхідною умовою емоційно-вольового розвитку малюка є спільність вимог до нього з боку всіх членів родини.

 Наша шкільна родина бажає, щоб школа стала для Вашої дитини джерелом радості пізнання, комфорту та успіху!

Наша адреса

32300 Хмельницька обл.,

м. Кам’янець-Подільський,

вул. Героїв Небесної Сотні, 17

E-mail та телефон

kp.nvk14@gmail.com

school14_2007@ukr.net

(03849) 5-14-16 (молодша школа)

(03849) 5-14-26 (старша школа)

Наш хостинг-провайдер